Semyil Mutluluukkk_ şampuanda siveno, pişikte sudo krem veya bepanthol baby pişik kremi, yağ kullanımını doktorlar asla tavsiye etmiyor onun yerine vücud losyonu kullanıyorum oda bepanthol baby çok çok memnunum
_biranneadayi Mutluluukkk_ valla ben kantaron yağı üzerine hiçbir pişik kremi tanımıyorum. Oğlum yeni doğduğunda kullanmıştım zaten doğal olduğu için pişik kızarık vs yapmıyor. Şuan 3 yaşında hala kullanıyorum. Sağa sola çarpınca da sürüyorum hemen yara çizik olunca iyileşiyor. Tavsiye ederim. Hiç öyle kremle falan uğraşma
Minnaksever Mutluluukkk_ şampuan şuan kizima ecowell kullanıyorum çok memnunum küçüğü de onla yikicam pişik kremi Bepanthol kullandım nerdeyse 3 yıl bir kez pişik olmadı.hiç yağ almadım gaz masajı yaparken hindistan cevizi yağı kullandım