Kkardelenn1 bu ay sanırım herkes geç oluyor bugün benim de 2.gün gecikmem normal şartlar da günümde veya günümden önce olurum hiç böyle olmamıştı. Hatta ne gariptir ki antibiyotik kullandığım da bile düzenli olmuştum 😁 ama kan verdim dün 0.20 negatif geç döllenme mi diye düşünüyorum ona da şey dediler geç döllenme olsa da çıkardı kanda diye. Bence ben de elendim Kasım ayı hepimiz için umut olsunnn💖💖💖🙏