Meva42 Kızlar gebe olduğumu yeni öğrendim ama dahiliyeye henüz gidemedim gebelik de tiroid ilacınızın dozu yükseldi mi düşürüldü mu bilgi verir misiniz
Hhh03 Meva42 ben gebwlikten öncede kullanıyodum şimdide kullanıyorum dozda bi değişikli olmadı canım euthrox 25 mg
obli Meva42 hamile kalmadan önce 50 mg kullanıyordum. Değerim 2.5 altındaydı. Geçtiğimiz hafta tahlil verdim 3.40 a yükselmiş doktorum 75 mg a çıkardı. 2 gün sonra tekrar kan vereceğim umarım düşmüştür. Gebelikte yükselebiliyor.
Nuraydiyebiri Meva42 ben gebelik öncesi kullanmıyordum, 3.90 çıkmıltı değerim. Dahiliye doktoru gebelik düşünürsen gel demişti. Hamile olunca 50 mg başladı ve başladığından beri aynı dozla devam ediyorum. İlk ay 1.5 düşmüştü sonra 2.4 olmuş. 1 ay daha devam et sonra dozuna bakalım dedi doktor.
Anne2829 Meva42 6. Haftada 5.6 oldu yükselmeye başladı hemen 50 mg başladık sonra troid doktoruna gittim 3 gün 75mg 4 gün 50 mg kullanıyorum perşembe günü kontrolüm var bakalım
Meva42 Nuraydiyebiri anladim ben yaklaşık iki senedir kullanıyorum cuma gününe randevu aldım o zaman gidicem öncesinde merakımı sizlerle gidermek istedim
obli Meva42 levotiron kullanıyordum ama doktorum en son euthyrox yazmış onu kullanıyorum. Birbirlerinin muadili zaten.
Meva42 obli aynı şekilde bende levotrion kullanıyorum en kısa zamanda gidicem inşallah suan gidene kadar içmem de bir sıkıntı olmaz demi
Beyzossss Benim levotiron 75mg dı değerim 3.90 çıktı, 100mg a çıkardılar sonra değerim baya düştü 0.30 oldu,şimdi tekrar 75mg düşürdü doktor
Canan2625 Beyzossss çok yüksek değil mi ya Bnm değerlerim hep 3 lerde ama hep 25 mglık veriyor soruyorum normal mi 25 yeter mi diye yeter bunu kullan diyor hep anlamadım
sacmalamakizim Meva42 Değere göre değişiyor dozları, benimde önce 8 civarındaydı şimdi 0,98 olmuş, 7 aylık gebeyim başından beri ilaç kullanıyorum, herşey yolunda Allah’a şükür.
Anne2829 Meva42 şöyle söyledi troid doktorum 20. Haftaya kadar bebek anneden troid hormonu salgılar ondan dolayı yetersiz kalabilir 20. Haftadan sonra troid organı oluşmaya başlar annede yetersiz olursa çocukta da o şekilde olur mutlaka ilaçlarınızı alın anneler 🌹
Havvabektas Meva42 benim gebelikten önce tiroid sorunum yoktu gebelikte 4.95 çıkmıştı doktor ilaç verdi 100 luk ayda bir kan veriyorum 1.07 çıkıyor çok şükür bı sorun yaşamadım 29 haftalık olduk