geçen ayki reglim 27eylülde oldum bu ayda 19ekimde yarın son günüm bitiyor acaba ovülasyon testi ile mi takip etsem yoksa buradaki takvimlerden mi? bide bu ay 22si çekti normalde ameliyattan önce 45 günde bir oluyordum regli inşallah düzelmiştir… en iyi ovülasyon hesaplama yönteminiz hangi takvim??