Kızlar öncelikle bu işin en önemlisi manevi boyutu.
Summes Sebila Yesserahu duasının en büyük mucizesi, doğumun Allah’ın izniyle kolayca gerçekleşmesine vesile olmasıdır.
Bunu çok sıkı okudum ve Allah yardım etti doktorda dedi bazen olmayınca olmuyor ne yapsanda o yüzden önce Allah onun yolunu kolaylaştıracak.
Yaptığım şeyler.
Asla hamile gibi hareket etmedim normal yaşantımı devam ettirdim yürümek eğilmek kalkmak.(düşük tehlikem yoktu tabi)
Bol bol Yürüdüm haftama bakmaksızın.
-36. Haftada sabah 3 akşam 3 olacak şekilde Hurma yemek.
-36-38 haftalarda bir bardak 38+ sabah akşam günde 2 bardak olacak şekilde ahududu yaprağı çayı
Cinsel ilişki devamlılığını sağladım.36. haftadan sonra arttırmaya çalıştım.
-32. Haftadan sonra top egzersizlerine başladım. Doktor erken demişti diye bi dönem ara verdim ama belki devam etsem daha erken doğururdum.
-38. Haftadan sonra paso merdiven çıkmak. 39. Haftada doğuramam korkusuyla yan yan merdiven çıkmak ve kaldırımları çıkıp inerek yürüdüm 😂
- saf zeytin yağı ile perine masajında yaptım kesisiz doğarım diyede doğru uygulayamadım heralde doğumdaki olumsuzluk nedeni ile hızlı doğurmam gerektiği için kestiler.
Arkadaşlar hastanedeki ebeler ve doktorlarda bana en çok ne yaptın böyle oldu dediler.
18 dk içinde doğum gerçekleşti.Dikişlerimi aldırmaya gittiğimde doktor dedi biz bişey yapmadık sen yaptın herşeyi dedi 😂
Bu bilgileri paylaşmak istediğim doğumu yaklaşanlar daha çok okuyacaktır yol gösterici olacaktır.
Hep olumlu düşündüm. Dedim sancılarım gelecek bu doğum bloglarından gibi gidicem diye doktor dedi sen 38 de doğrasın öyle rahatım ama ben yalancı sancı dahi hissetmedim. Dedi sancıda olmasa gel suni sancı ile doğuralım ben yurtdışında olacağım senin doğum tarihinde dedi. 39+4 yatış dedi ben tamam dedim ama gitmedim dedim kendi sancımı bekliycem. 39+4 akşamı sancılarım başladı ama inanamadım dedim yanlış o hissediyorum acaba o gün yine cinsel birlikteliğimiz oldu bi uyandım nişanım gelmiş.
Baktım sancılar geliyor yine yürüdüm merdiven çıktım ama ara ara kahve rengi lekeler geliyor anlam veremiyorum sancımı çekiyorum 39+5 akşamı acile gittim özelde muayene oluyorum ama ben devlete gittim dedim özel beni sezeryan yapar devlet yönlendirsin o da senin başlamış açılman 1 cm ama rahmin incelmiş dedi takip edilemen lazım dedi yatış vercek istemedim dedim ben sancı çekicem imza aldı hatta benden anne bebek ölüm dahi kabul ediyorum diye imza aldılar çıktım zaten özelde doğcam dedim ozaman git baya yürü sabah doğarsın sen dedi rahmin incelmiş. (Açılmayı çokça duyuyoruz ama rahmin incelemesinde çok önemli asıl açılmayı yapan o tecrübe ettiğim kadarıyla)
Ben salak gibi gittim eve yattım uykum öyle ağır sancı mı hissetmiyorum uykuda 😂dedim dinlenmiş bi vücutla doğuma gidiyim sabah namazına uyandım zaten acıdan bidaha uyumak mümkün değil ama habire su geliyor kahverengi leke ile dedim su azalır bebeği tehlikeye atmiyim gidiyim. Ama hazırlanana kadar 4 dk bire düştü. Gittim doktorlar dedi harika 2 saatte doğurursun. Suni sancı taktilar sancılarım azaldı. Doktor bi geldi bebek tuvaletini yapmış . O kahverengi lekenin sebebi oymuş suni sancıyı en yüksek devirde verdiler muhtemelen 1 dk bir son şiddet sancı çektim ama doktorum daha önce demişti sancılar korkmadan stres yapmadan karşıla bebek kanalda rahat ilerlesin bende öyle yaptım
Sonra masaya aldılar doktor dedi sekiz santim Ohh dedim tamam kocama söyleyin bebeğin kıyafetlerini getirsin. Sancı geldikçe ıkındım. Videolardaki gibi nefes kaçırmadan ve götümü sıkarak ki mesanem zara göremesin 😂 bu arda çatal bacağımı koymadım çatalı basamak olarak kullandım doktor diyor işi bilen insan başka oluyor ya diyor bu arada ilk doğumumum bi iki ıkındım dediler bebeğin saçları göründü bebek tuvaleti yaptığı için ntsye taktılar sancım yokken bi baktılar nabzı 120 ama ben hiç görmedim kendimi değil o anda bebeğimi düşündüm ama moralimi yine bozmadım bu arada ameliyat haneyi hazırladılar ki sezeryana alırlar diye sonra ebe üstüme çıkıp bastırdı doktor perinayı tuttu aşağı çekti bende tüm gücümle ıkındım ve sırf bebek erken çıksın diğer ıkınmayı beklemesinler diye vajinamın içinide dışınıda kesti ama çıktı ve bebeğimi kucağıma alamadım ve sesini duyamadım resmen bok içindeydi ağzı burnu kapalıydı ve müdahalelerle açtılar öyle azcık sesi çıktı ve çok kısa gördüm muhtemelen mideyi yıkatmaya götürdüler ve benim kesiklerimi dikmeye başladılar tek düşündüğüm kalkıp bebeğimi görmekti. Doktor dedi benim işim bitti bende kalkmaya çalışıyorum hasta bakıcı dedi sen napıyorsun kalkamazsın sonra tekerlekli sandalye getirdiler dedim durun saçımıda düzeltiyim bari düzelttik çıktık 😍 o kadar zor bi andıki odaya aldılar kayınvalidem dedi gözümüz aydın bi ağlama geldi hepimize annemle ben özellik öpüş koklaş ağlaştık eşim çok soğuk kanlıdır gözünün yaşardığını görmem o bile o anda ağladı.
Sonra bebeğimizi getirdiler sapa sağlam küveze girmedi. Allah’a ne kadar şükretsem azdır. İyi ve güzel olan ne varsa Allahdan Allah bebeğimizi bize sağlıkla kolaylıkla verdi. O dilemese bu kolaylıklar olmazdı çektiğim sancılar ve zorluklar umarım günahlarıma kefaret olmuştur.