Papatyam3437- 23+3 haftalık hamileyim gün içerisinde kasıgımda bir anda toplanma gibi bir sertleşme hissediyorum o an hareket etmem zorlaşıyor ve geçmesini bekliyorm. Alt karında sanki bir ağırlık gibi orda bir toplanma oluyor gibi bir durum. Kontrolüme 2 hafta var ama tedirgin oldum birkaç gündür bu şekilde oluyor bir fikri olan var mı doktora gitmeli miyim
Tugbayrakdar Papatyam3437- Benim de oluyordu bir ara magnezyum verdi doktor baya geçti çok nadir oluyor artık düzenli ve sık olmadığı sürece bir problem değil dedi ama uzun sürer geçmezse bence bir doktora gozukun derim ne olur ne olmaz
Esma3333 Ay bende 32 haftalığım ama hamileliğimin en başından beri oluyor bu kaşığımın altında toplanıyor oraya bi yük biniyor sertleşiyor ama neden bilmiyorum
Merve034 Esma3333 benimde çok oluyor 33 haftaligim mide bulantısı vs hiç yaşamadım ama kasık ağrısı, hatta kemiklerine kadar leğen kemiği çatal arası … doktorum bebeğin ayaklarını vurduğunu söyledi, bebek duruşundan kaynaklı birde rahim büyüdüğü için dedi
Papatyam3437- Magnezyum içiyorum ama çok tedirgin oldum dediğimi anlamanıza da çok sevindim nasıl tarif edeceğimi de bilemedim böyle toplanıyor sertleşiyor değişik bir şey tam kasıkta herkes normaldir diyor ama gün içerisinde birkaç sefer oluyor bu
Esma3333 Papatyam3437- aynen tam kasık kısmımda bir ağırlık oluyor ayağa yatınca hele ayağa kalkınca sanki ağırlık konmuş kaşık kısmıma gibi
Papatyam3437- Kasılma mı emin değilim ama tarif etmeye çalıştığım şey umarım o değildir 🥲 Kontrole gittiğimde muhakkak konuşacağım hepinize teşekkür ederim ❤️