turanmom normalde hiç bir ilaca gıdaya şimdiye kadar bir alerjim olmadı doktorumun yazdığı kan ilacını aldık eczaneden oranın acil bölümüne yatışım yapıldı sonra benim damar yolu açıldı serum takıldı daha 2-3 dk oldu benim gözlerimin etrafında bişeyler uçuş aya başladı ben öyle tansiyonum düştü sandım başta sonra göğsümde bir yanma olmaya başladı annem yanımdaydı ben götü oluyorum dedim yüzümün gerildiğini hissettim bütün doktorlar yanıma koşmuşlar ben seslerini duyuyorum ama cevap veremedim dudaklarım yüzüm şişmiş bazılarının dili bile şişiyormuş o en tehlikeli olanıymış hemen diğer kolumdan damar yolu açılmış alerji ilacı takmışlar yavaş yavaş kendime geldim gözlerim açıldı makinaya bağlamışlar hava veriyorlar bir yandan yani o gün kabus gibi bir gündü ilk defa başıma böyle bişey geldi doktorum geldi hemen yanıma o kadar hastama verdim ben bu ilacı böyle bişeyle karşılaşmadık dedi oda bana denk geldi🤭doktorun maksatl damar yoluyla bir hafta arayla iki serum verim kanımı birden yükseltmekti çabuk toparlamam için verdi ama işte bende alerji yaptı yinede diğer türlü toparladım sorun kalktı ortadan