busra05_ Merhaba güzel anneler, 9 haftalık gebeyim idrar tahlilimde enfeksiyon çıktı hekim monurol verdi 2 kutu. İlerlerse erken doğum olur dedı doğru olmasa yazmazdı tabııkı ama aklım karışık bi zararı olmaz değil mi?
Minnaksever busra05_ ilkinde de bunda da içtim kaç kere bişey olmaz doktor vermiş zaten bize laf düşmez
AnayimBenAna_ busra05_ gebelikte enfeksiyon bebek için çok büyük bir risk faktörü malesef içmek zorundasınız bende dün kan verdim perşembe günü doktorumla görüşücem benimde enfeksiyon çıkmış vücudumda kullanacağım mecbur verdiği ilacı. Kadın doğum doktoruma mutlaka bildirip tabii.
busra05_ AnayimBenAna_ çok gecmiş olsun umarım ilaç tedavisi ile atlatırız bebeklerimizi Allah korusun🙏🏻
Cheryy1 busra05_ umarim bu şaseyle atlatirsiniz hamilelikte enfeksiyon cok rahatsiz edici oluyor 🥲 ben gecmedigi icin antibiyotikte kullanmistim hatta
Nurakdas- Nhrr merhaba doktoruma kasıklarımın çok ağrıdığını ve sarı akıntım olduğunu söyledim oda enfeksiyon olabilir dedi monurol yazdı bunu iç bugün Sonra test verirsin dedi enfeksiyonum yoksa içtim zararı olur mu sizce
Ssdg busra05_ sizinle aynı haftadayım ve aynı şeyi yaşıyoruz benim maalesef alt kasık ağrım çok oluyor 🥹 doktor bana da verdi birde fitil verdi bakalım hayırlısı olsun bende çok korkuyorum bir şey olacak diye
busra05_ Ssdg inşallah bişey olmaz Allahın ıznıyle bebeklerimize içmezsek enfeksiyon daha sıkıntılı umarım geçer ve tekrarlamazz