Kubra001111 Kızlar dün beta da öğrendim ama 4 5 gündür lekelenme var duphaston içtim yine az az geliyo jeden böyle oluyor doktor beta baktirdigin aynı saatte baktır diyo ama sabredemiyrm yarın gündüz baktirsam doğru çıkar mi