Pembeask Bana da doktorum uyluk kemiğinin 3 hafta geri de olduğunu söylemişti kısaydı. Perinatologa yönlendirmişti, ama ben gitmedim. Biraz haftamın geçmesini bekledim. Toparladı şuan sadece haftasına göre 3 gün fark var. Çan’ını sıkma derim hafta geçtikçe bebek kilo aldıkça toparlıyor rahat ol yani 😊