Bugun hamile olduğumu öğrendim🤭 dün evde test yaptım şüphelerim doğrultusunda ve hemen kadındoğuma gittin usg de baktıklarında minicik bi kese olduğunu söylediler ve ilk usg yi almış oldum 🤭 içinde bebek henüz görünmüyor kaç haftalık olduğunu da söylemediler 10gün sonra gel kalp atışına bi bakalım dediler inşallah sıkıntı olmaz