Hanımlar merhaba
10+4 haftalık hamileyim. 2 gün önce çok hafif pembe kanamam oldu . Kese etrafında çok küçük kanama alanı mevcut . Doktorum progestan verdi fakat kullandıktan 1 saat sonra çok baş dönmesi ve sersemlik yaptı sanki alkol almışım gibi . Vücudumda da iki yerde kırmızı kabartilar çıkınca doktoruma ulaştım ve progestanı kesmeniz gerektiğini söyledi. Böyle küçük kanama alanı olupta hiçbir tedavi almadan sorunsuz doğum yapan var mı çok endişeliyim acikcasi