ezoocum Transferden sonra 6. Gün 5.45 çıkmıştı beta bugün 8. Gün beta 7.09 çıktı armamış bile doğru düzgün kimyasal olabilir mi acaba
dilaraecaliskan ezoocum canım keşke 10. Günü bekleseydin test için böyle kafan bulanır. Moralini bozmak istemem ama kimyasal olabilir umarım değildir. Benim 7. Gün beta hcg 45 çıkmıştı 10. Gün 183 oldu. Belki geç artar iyi düşünelim. Umarım kimyasal değildir. 🤲
ezoocum dilaraecaliskan biliyorum ama hasta olduğum için doktor yaptı hastanede grip oldum çünkü o yüzden önceki transferimde 9. Gün beta 279 du şimdi 8. Gün 7 görünce üzüldüm çok