Almilanur Çok mutluyum kızlaar ya bugüne kadar her gören erkek olcak bence dedi benim içimde hep kız cocugu vardı Allah nasip etti kızımız geliyo inşallah ❤❤
NaimeYilmaz Almilanur %100 mu dedi daha 13.haftada doktor ? Ben 16. Haftamda öğrendm fakat 20.haftaya kdr illa yanılma payı olur alısverıs yapma dıe uyardı
Aslihan Almilanur Hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın fakat ben 16+6 günlüktüm %99 kız denilmişti. 19 haftalık ken gittim %100 erkek dediler. Ayrıntılı ultrasona girene kadar en azından birşey almayın derim benimkiler elimde kaldı
Heyecanlianne Almilanur bana %51 erkek dedi doktorum ama 5 şubatta tekrar gel dedi . Çok yakın bir arkadasima ilk erkek desi sonra kiza döndü ve kız oldu Bebisi . 20 hafta en garantisi kızlar 😀
Almilanur Aslihan aynen bende almayı düşünmüyorum henüz çok kesin konuştu ama yinede yanılma payı vardır diye düşündüm bende
Ece0 Hayırlı olsun☺ Bence erken bi hafta değil. Ben 11.haftamda öğrendik kızım olacağını, şimdi 20.haftamdayim🙂
Ilknursoner Ay ne güzel valla bana devlete erkege benziyo dendi özelde kız olabilir dendi merakla bir subatini bekliuorum
Umudumm Benımde 13+2 ama göremedi doktor tam olarak. Yüzde 70 kız dedi ama yanılma da olabılr gözükmeyedebilir dedi erkekler genelde gösterir diyorlar ama bilemedm bende 😐