Arkadaşlar 33+5 haftalık hamileyim ve oğlum yanlışlıkla zipliyim derken dizi karnıma denk gldi öyle bı kanama ağrı filan yok sadece anlık acıma oldu o kadar sonrasında klktin karnımı açıp bebeği dürttüm hareket etsin diye hareket etti ama yinede içimde bı endişe oldu bişey olurmu diye