bkdusunenanne Ben bebek düşündüğüm sırada kullanıcı adımı böyle koymuştum ya sizler ☺(bebek düşünen anne=Bkdusunenanne) 🍓
MrsKiss bkdusunenanne İsmim Buse. Anlamı öpücük İngilizcesi kiss 😄 Ortaya böyle bişey çıkıyor Mrs Kiss 🌸
myangelson bkdusunenanne amiin🤲🏻 evet tam 2 sene sonra oglumuzu doğum yaptığım, kaybettiğimiz ayda hamile kaldığımı öğrendik şuan 18+6 haftaligiz bu bebeğimizi sağlıkla ve zamanında kucağımıza almak nasip olsun 🤲🏻🧡
Serya3 bkdusunenanne myangelson benimde 11 11 22de 2 sene olucak inşallah bende gebe kalırım rabbim sağlıkla hayırla hayırlı haberler nasip etsin bize inşallah 🥰
Tlyysf bkdusunenanne benim adım ve oğlumun adı sessli harfler yok. tlyysf yaptım bende 😁😁nerden aklına geldi güzel bir sohbet konusu olmuş 😍
bkdusunenanne Tlyysf bayadır aklımdaydı açsam açmasan diye düşündüm bazen ilgi çekmiyor post kapanıp gidiyor ya şansa eser açtım oda şimdilik tuttu😅
Anneoluyorumm00 bkdusunenanne bu benim ikinci hesabım ilkini kaybettim sonra, ikinci kez anne olmak isterken buralara tekrar giriş yapiyorudum adımı anneoluyorum koydum o zaman öyle geçti içimden 😂😂