Burcu_burak Arkadaşlar sezeryan doğum oldum bugün tam 2 ay oldu kesiğin sağ tarafında ara ara acı ve ağrı oluyor böyle bi durumla karşılaşan varmı aranızda ?
rosatue Burcu_burak orası düğüm yeri. Tüm dikişler orada toplanıyor ve oraya ayrıca onlarca dikiş atılıyor. Benim de orası çok acıyordu, unutamadıklarımdan. 2 ay uzun bir süre olmuş. Muayeneye gittiğinizde bir sormakta fayda var.
rosatue Selen96 orayı arada bir pıtı pıtı hareketlerle uyarırsanız daha hızlı geçiyormuş, sonradan öğrendim. Ben hiçbir şey yapmadım. 3 seneyi geçti ve diğer dokularım gibi hissettiğim bir bölge değil hala.