Zeynph bu kadar tedirgin olursan miniğine de yansır bu yapabilirim de yapamayacak hiç birsey yok. Bak ben sabah randevuya gidecektik ilk defa cati muayenesi olacaktım bende onu düşünerek uyudum saat 2 de. Gece 3 te bir uyandım suyum gelmeye başlamış 3 defa bosalircasina geldi ama ben tedirgin olmadım çünkü nişanım 34. Haftamda gelmişti ve kızım asagiya baya baskı uyguluyordu kanamalarım oluyordu ara ara damla şeklinde. 2 saat yol gidip hastaneye gittik ve sıfır açılma hemen enfeksiyon için iğne yapıldı. Saat 13 e kadar açılmam olmadı sonrasında çok hızlı açıldı doktorumu dinleyerek Hareket etmek açılmanın hızlanmasını sağladı . Saat 15.08 de gayet normal şekilde doğum yaptım. 38+5 haftamda kızımı kucağıma aldım. Kendini ne kadar rahat bırakırsan hersey o kadar rahat geçer.