ipekatac_21 yüzdeliğini bilmiyorum hesaplanma sistemi farklı çünkü iş vereniniz maasınızı yüksek versese sigortanızı düşükten yatırdıysa düşük alıyorsunuz yatan sigorta tutarına göre belirleniyor ücreti . Alacağınız ayda sigorta prim gününüze göre belirleniyor başvuru yapın başvurunuz onaylanırsa e devletten ne kadar maas alcağınızı görürsünüz