Kızlar 39. Haftaya yeni girdim 2 gün önce ultrasonda doktor bebeğin mesanesinin dolu olduğunu söyledi muhtemelen çişi vardır dedi 45 dk bekleyin sonra yine bakalım boşalmış mı diye dedi. 45 dk sonra gittiğimizde sadece biraz küçülmüştü tamamen boşalmamıştı 2 gün sonra tekrar çağırdı bugün gittiğimizde geçen haftaya göre küçüldüğünü ama yine tamamen boşalmadığını şişlik durduğunu söyledi. Ya idrarı olduğu zamana denk geliyoruz 2 seferdir ya da mesaneyi çok güzel taklit eden bir kist olabileceğini takip edilmesi gerektiğini söyledi. Bebek doğduktan sonra karın ultrasonuyla bakıp ne olduğuna ve sebebine bakacaklar. Cuma günü sabahtan gel o güne kadar doğumun başlamazsa yatırıp doğumu başlatabilirim dedi. Zaten geçen hafta 3 cm açıklık vardı ama sancı yoktu bu zamana kadar böyle açıklıkla beklemesi de enterasan dedi. Büyük ıhtımalle cuma günü doğumu başlatacak ama bu mesaneyle ilgili bilgisi olan var mı çok korkuyorum bebeğim için ameliyat gerekir vs diye😓😓