Gizemensarbebis Merhaba kızlar psikologumla görüştüm panik atak için lustral a tekrar başlattı beni . Stres bebeğe daha çok zarar verir dedi , şuanda 17. Haftadayiz kullanan varmı aranızda tecrübelerinizi ihtiyacım var
Dilemcee Gizemensarbebis merhaba canım şuan 33. Haftadayım tekrar başladım bende 1 hafta oluyor daha etkisini göremedim tam ama bekliyorum 🫤
Gizemensarbebis Minyonannecik banada biraktirmisti doktorum ama 3. Ayı geçtikten sonra tekrar görüşelim demişti beni psikologla yonlendirdi