Kızlar merhaba hepinize. Benim aklıma bişey takıldı. 17 ekim yumurtlama 18 ekim çatlama gördüm. Ama yumurtlama günümden beri kasıklarımda ağrı var. Bakın kaç gün oldu hala ağrıyor. Akıntım yok denecek kadar az ama bu ağrı hep var. Regl ağrısı gibi sanki. Daha öncede hep ovülasyon testi kullanmıştım ama böyle bi kasık ağrısı yaşamadım en fazla yumurtlama çatlamada oluyordu sonraki günlere hiç sarkmazdı. Bu bir sorun olabilir mi ? 5 gündür kasık ağrım var. Bilgisi olan arkadaşlarım yardımcı olursanız çok mutlu olurum