Merhaba sevgili anneler 38+1 den herkese selamlar. Dün uyandığımda kaşığımdan sol bacağıma vuran bir ağrı vardı önemsemedim sonra asansör bozulması sonucu 7 kat merdiven çıkıp inmek zorunda kaldım eve geldiğimde pembe bir lekelenme gördüm ara ara da çok az akıntı gibi oluyor akıntı ama hafif pembe renkli ilk gebeliğim Nisan gelmesi mi acaba yada açılmanın belirtisi mi normal doğum olacak ama o kadar acemiyim ki ne yapmam lazım onu da bilmiyorum 37+3 te açılmam vs yoktu. İlk defa dün gece o şekilde lekelenmem oldu bugün ayağa kaldığım zamanlarda çok oturduğumda ayakta durup yemek vs yaptığımda baskı ve bacaklarımda ağrı hissediyorum doğum ne zaman başlar acaba yada bu belirtiler normal mi başına gelen oldu mu ?