Minoooooo Kızlar adetime 8 gün kaldı erken gebelik testi yapmak istiyorum bel ağrım kasık ağrım çok erken biliyorum ama yapmak da istiyorum
Sila41_ Minoooooo ben de 3 gün varken yaptım bu gün 25 i bat, negatif çıktı ilk gebeliğim regl 3 gün geçti olmayınca yaptım çok çok belli belirsiz çizgi gördüm erken gebelik testinde yapmamanı öneririm bekle regl geciksin
Aslaninannesi_ Minoooooo belirti için çok erken benim 3 gün gecikmem vardı erken gebelikte bile çok silik gördüm en azından 5 gün daha bekle rabbim isteğini bir an önce yerine getirsin
Seherkarakoc 3 aylık olana kadar hiçbir belirtim yoktu malesef belirtiler hemen başlamıyor 😔 adetin geçmeden test yapmanı önermem bende aylarca kendimi yıprattım adetin geçince yapmalısın
Minoooooo Seherkarakoc üzülerek sırf heveslendiğim için yaptım tabiki negatif ama belki de erkendir henüz