Busecan Biz de 19+2deyiz. 2-3 gündür dediğiniz gibi seğirme damar atması gibi şeyler oluyor daha yeni yeni 🥹🥹
ozgmom irem-16 Ay bende 17. Haftadan beridir hissediyoruum. İlk zamanlar çok zayıf seyirmeler şeklindeydi uzandığımda başlıyordu. İki gündür daha güçlü hissediyorum çok güzel bir his. İlk gebeliğim geç hissederim diye düşünüyordum ama çok şükür erken hissetmeye başladım ☺️🥰
irem-16 ozgmom benim de ilk gebeliğim. Ben de geç hissederim diye düşünüyordum ama çok şükür hissediyorum ve mükemmel bir his 😍 zayıflıktan da olabilir zayıf anneler daha erken hissedermiş😍
ozgmom irem-16 zayıfta değilim aslında 65 kiloyum boyum 163 🙈 Bu yüzden hissedemem sanıyordum çok şükür hissettim☺️
Edamy Bende bugün 18+0 oldum 15+6 gibi hissetmiştim ilk hatta öyle ki yer değiştirdiğini nerede olduğunu ama şu an sanırım sırtı dönük tekmeleri çok az hissediyorum ama yine de arada çok güzel hareketler ediyor 🥰