Shnkh selamlar, ben sabah aç karna alıp 1 saat sonra kahvaltımı yapıyorum. Bazen yutup uyuduğumda oluyor. 2 gün tok alayım dedim kendimi nedense iyi hissetmedim en baştan beri aç karna içtiğim için öyle devam edeceğim bence bir farkı yok eczacıya sormuştum ben eczacıda bağırsakta emilimi yapılıyor zaten yemekten yarım saat sonra alırsanız daha etkili olur ama aç karna almanızdada herha gi bir sakınca yok dedi.