Filiiizz Bugün bebeğim 17+2 haftalık kilosu 210 gr boyu 18 cm olarak dedi doktor normal mi sizce ilk gebeliğim olduğu için fazla bir bilgim yok ve her kontrolde cinsiyetini farklı söylüyor sizdede olmuşmuydu böyle bir durum
ozgmom Filiiizz tam 17 haftalıkken bizimde 186 gram 21 cm boyu çıktı doktor normal olduğunu söyledi ☺️
Filiiizz babyiscoming_ haftasına göre kilosu ve boyu fazla genden mi kaynaklı diyecem ama babsıda zayıf anneside eşimin boyu uzun fakat
babyiscoming_ Filiiizz evet biraz uzun boylu olacak galiba bebişiniz ama kilosunu boyunu vs bu haftalarda çok takmayın ileriki haftalarda kendi haftasını yakalıyor genellikle önden gitse bile ☺️