Kızlar beb yardım başvurusu yaptım üzerimize bisey yok eşim tekstil de çalışıyor hamileyim ve 1 oğlum var bunları dile getirerek dilekçe yolladım geri dönüş olarak şubelerine beklediklerinizi yazmışlar gitsem bir sonuç alır mıyım boşa gitmiyim diyorum zaten yüklüyüm 3 yaş oğlum var sıkıntılı gebelik yaşıyorum ona gore gidecem daha önce var mı giden