Selam kızlar doğumuma yakın bi zaman kaldı ama önüme de güzel bi iş fırsatı çıktı 36 haftalık hamileyim şuan işe girmiş olsam doğum iznine çıkabilir miyim yada doğum yaptıktan sonra iş başı yapmış olsam izin hakkım oluyor mu doğum yapmak üzere olan bi insanı işe de almazlar gibi geliyor ama yinede bilenler yazarsa sevinirim teşekkürler 🫶🏻