Sosyalbiri başınız sağolsun çok üzüldüm o acıyı çok iyi bilirim benim de 27 haftalık kaybım olmuştu 1 hafta yaşayabildi sonra böbrekte sorun cıkınca vefat etti malesef🥹 2. De 27 haftalık oldu benim 27 sayısına karşı bi uğursuzluğum var ne yazık ki, 2. De serkalj olmasına rağmen erken olunca rahim taşıyamıyor dendi yani bütün önlemleri de alsam rahim taşıyamadı malesef, enfeksiyon hiç geçirmedim ona rağmen bebek keseyi delmiş