koza08 Hhh03 merhaba kanamanız nasıl düzeldi mi acaba. Dün akşam benim de kanamam oldu zaten tüp bebekti progestan iğne kullanıyordum. 5+3üm kanama alanı oluşmuş. Geçti mi sizin acaba?
Busrad92 Hhh03 bende kullanıyorum 7 haftalığım dün gece hafif kanamam oldu bugün başladı doktorum şimdilik 3 gün kullanacağım
maman-es Sancım olunca kullanabileceğimi söylemişti doktorum, 2 kere kuyruk sokumuma sancılar giriyordu kısa aralıklarla 22-24. haftalar arası kullandım
Hhh03 maman-es bana bugün verdide makattan akşamları kullanmam için biraz kanamam varda sizin öylr bişeyiniz varmıydı
Eylul41 Hhh03 serklaj dikiş oldugumda banada bir kez ameliyattan once vermislerdi onu ama cok kayip gelmisti 4 kez ittirdiler sonra gitmisti
maman-es Hhh03 Kanamam yoktu ama sancıları hafifletmişti. Sonra da kullanmadım, doktorunuz verdiyse kullanın tabi, kanama için de etkili demekki
Ssozdmr Hhh03 benimde azıcık kanamam oldu 5+6 Endol verdi sizin nasıl ilerledi o süreç sizde yaşamışsınız 🙄
Hhh03 Aslaninannesi_ benim kanamam vardı dün onun için verdi herkes ağrı için kullandık yazmış sadece sağ kasığım ağrıyo demiştim hafif
myangelson Hhh03 anladım bilemedim hiç kanama için endol verildiğini duymamıştım hem progestan iğne hap falan veriliyordu da endolu ilk defa duydum ama vardır doktorun bir bildiği tabiki
myangelson Hhh03 ama çok faydalı bir fitil gerçekten benim kasılmalarımı sancılarımı kesiyordu size de iyi gelmiştir inşallah 🤲🏻
Hhh03 myangelson sağ kasığıma dün 5 dkkada bi ağrı giritodu bugün iyiyim mesela hepimize şifa olsun inşallah kullandığımz ilaçlar🤲🏻