ben dış gebelik geçirdim . çok istiyodum hamile kalmayı ama malsefe böyle bi durum ortaya çıktı kürtaj olmak zorunda kaldım. başlarda çok üzülmüştüm ama sonradan demekki o bebeğn dünyaya gelmemesi gerekiyomuş diye düşündüm. her şeyin hayırlısı demek en iyisi. allah herkese sağlıklı doğumlar ve bebekler nasip etsin