Mery6619 Aysenurhonluk doğum nasıl başladı? Bebeğiniz nasıl küveze girdi mi? Gözünüz aydin Rabbım sağlıcakla büyütmeyi nasip etsin🤲
irem88 Aysenurhonluk gözünüz aydın Allah analı babalı büyütsün perşembede bende hayırlısıyla elensem 🤲🏻
Aysenurhonluk Mery6619 32 haftadan beri hastanede yatıyordum zaten sancım ve açılmam vardı. Çok şükür küvezde girmedi yanımda
susam_18 Aysenurhonluk iyi durdurmuşlar maşallah. Bende 33 te doğum yapmıştım 6 cm açılmam vardı durduramadık
Berivanabk34 Aysenurhonluk Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah devlet hastanesi demi oldu doğum