Chan Öncelikle merhaba 😊 Bugün annem karnın aşağı inmiş, çocuk dönmüş dedi. 1) Bu kalıcı bir eylem midir? Malum çocuk kıpır kıpır oynuyor her yöne. Tekrar yukarı çıkarmı bu aşamada? Yani karnı aşağı inip tekrar yukarı çıkan var mı? 🤔 Mübarek bebekler tahterevalli gibi oynuyorlar içimizde malum 😂 2) 31. Haftada bu gerçekleşir mi? Daha sonraki haftalarda başa geldiğini duymuştum.
Mena1985 Chan 40+2 deyiz. İşyerinde yetkilim 30. Haftadan itibaren karnın düşdü bebek geliyor az kaldı doğurursun sen deyip sinirlerimi bozuyordu. Bebek 2 Aydan beri Başaşağı ama kanala girmediği için ve gün geçtikçe irileştiği için malesef doktor yukarı çıkıyor dedi. Merak etme bende çok korkmuştum erken Doğum olur diye şimdi doğsun diye dualar ediyoruz 😀
Omerhatice Chan benm bebegm 31 de dönmüştü dogum pozisyonuna 40+0da dogum yaptim o zamana kdr cok cok fazla hareket etti ama yon değiştirmedi ve benm karnim asagi inmemişti hatta herkes hic inmemiş sen sezeryan yaparsın dediler ama normal sekilde geldi kuzum
MelekMervertlek Ikizannesi1 26.haftada bebeğim dönmüştü aşağıya herkes karnın aşağıda diyordu 38+2yim şuan bebeğim kanala inmiyor bekliyor öyle haftalardır dert etmeyin yani 😊baş aşağı dönmesi doğacak anlamına gelmiyp