Beyzargun Linam benimde nisanın sonu gibi hayırlısı olsun bakalım bazen endişelenmiyorum diyemem 😊 annelikten heralde 🙈
Adelimm Linam benımde nisan da bazen korkuyorum bazende dıyorum çok şükür Allaha herkesın yaptığı gıbı bızde yaparz
caglacaglar ben de nisan da dogum yapacagim ama niye korkuyorsunuz 😊 akliniza getirmeyin bile 😊 saglikli bir sekilde alalim insallah hayirlisiyla kucagimiza bebislerimiizi bol bol dua edin korkutmayin kendinizi 😊😊
Yaren_derin Bende Nisa’n da yapcam ama zerre korkmuyorum ,kızlar bizler nasıl olduk Doğum doğanın kanunu psikolojinizi Korkuyorum diye alıştırmayın Rabbim mutlaka onunda kolaylığını verir önemli olan sağlıklıca kavuşalım cümlemiz inşallah 🤗💕
Linam mervebalandi28 Bende Nisan 28'de doğum yapacam ama dünden beri bi korku bastı aklımda sadece dogum var bende nefes darligi normalde var nasıl normal dogum yapacağımı bilmiyorum
ZahideAkbas Nisan son haftası sezaryan olacam inşaallah 2. Dogumum ama kızlar korkmayın inanın korktukca başınıza iyi şeyler gelmiyor 😊
SerapUGR Bende nisanda doğum yapcam inşallah şimdiden kendinizi korkutmayın kızlar bir günlük bir şey olarak düşünün gelip gecicek inşallah Allahın izniyle 😊
Nhl Benımde dogum nısanda ıkıncı olacak allahın ıznıyle ılkınde hıc korkusuz gıtmıstım bunda nedense bende korkuyorum