Semavat gittiğiniz özelde perinatoloji bölümü yokmu acaba çünkü özeller bu konuda daha iyi
Semavat devlette kadın doğuma gidip sonra yeşil alan mi kırmızı alan mi ne açıyorlar sanırım.devlette kadın doğuma gittiğim de bana öyle dedi ama randevu çok bulursun dedi sonra özele gittim