Hanımlar son olaylardan sonra çok endişelenmeye başladım doğumu nerede yapayım diye, 30+3 deyim Antalyada medstar’a gidiyorum, hastaneyle ilgili bir şüphem yok ama hamilelikte psikolojin yeterince sarsılıyor birde bu olaylar çok üzdü beni, devlet hastanesinde seninle özeldeki gibi ilgilenmeyecekler, ilk doğumum sezaryen istiyorum devlette tercih hakkım olacak mı onuda bilmiyorum doğumdan zaten korkuyorum napıcamı hiç bilmiyorum