öncelikle dörtlü tarama zamanı beslenmem yüzünden bebeğim bir hafta geriydi ve doktor bana erken gelmişsin şimdi yaparsak sonuç kötü gelir biraz gelişsin gel dedi. Ben malgibi dinlemeyip diğer gün farklı doktora yaptırdım taramayı şimdi dörtlü tarama down orta risk gelmiş detaylım iyi çıktı ikilimde iyiydi. Beslenme düzeltince bebekde bir haftayı kapattı öne geçti biraz hatta . Kızlar ne düşünüyorsunuz bu konurq özeldeki test 10.000 miş ve kesin sonuçmu veriyor?