Princess_momm Kızlar bir kızım var bugün doktor kızın oluyor dedi 14+3 haftadayım bu acaba değişe bilirmi yoksa buna artık odaklansammı?
myangelson Princess_momm ben olsam 16 dan sonra söylenilene inanırım. 18 de anca kesinlestirdiler bizim de 😅
babyandmomy__ Princess_momm değişebilir yani ben henüz yeni olduğum için kendimde yorum yapamıyorum ama görümcemin 20. Haftadan sonra değişti 😂😂 Bende detaylıya kadar cinsiyet vs işine net bakmıyorum kendim görmem lazım 😂😂
aysenurrkucuk Princess_momm cinsiyette değişmez olmaz yanılmış yanlış söylemişlerdir ilk andan itibaren bellidir bebeğin cinsiyeti
Merve_kucuk Princess_momm acaba değişe bilirmi Cinsiyette değişme olmaz yanılma olur. Detaylıya kadar bekleyin derim.
Princess_momm myangelson yaa ☹️ bende öyle düşünüyorum ama bir ay nasıl bekliycem 😫benim gibi tez canlı biri nasıl bir ay daha bekliycem😁😁
myangelson Princess_momm birşey olmaz çabuk geçer 😅 sağlıklı olsunlar yeter günler aylar geçiyor her türlü 🧡
Ecemom_ babyandmomy__ sanırım 15 16. Haftalarda erkek denildiği zaman cinsiyetin değişme olasılığı varmış. Bir çıkıntı görünüyormuş ama kız bebeklerde de o haftalarda çıkıntı olurmuş
Esoooba Princess_momm yani net olması adına detaylıyı bekleyin burada gördüğümden söylüyorum çok yanılma var