Rabiul Semavat miranmiran1306 Burada okuduğum yorumlara göre kimisinin elinde kalmış bebeği sevmemiş kimisi de çok memnun ben de bir ara düşünmüştüm iyi ki almamışım kızım yatmayı sevmiyor
Guzelanne56 miranmiran1306 Semavat Aldım ama bebegım doğmadı daha gerçekten begendım arkadaşım var aynıları ondan var bırı 2 bebeklı dıgerı tek omlar çok memnun
Adenmom_ miranmiran1306 ben elele dormire 2 kullanıyorum kızım 56 günlük özellikle yemek yerken iş yaparken kurtarıcım oluyor tabi bebeğinizin sevmesi çok önemli
Semavat miranmiran1306 kullananlar yorumlarını yapsında bende ona göre alayım diyorum ama %90 alacağım
tatlibebegim_ miranmiran1306 elele dormire 2 olandan aldım ama bebeğim sevmedi içinde 5 dk zor durdurdum bi iki sefer anca durdu içinde sonra kaldırdım kutusuna sıfır daha sevmeyeceğini bilseydim almazdım😂
Semavat miranmiran1306 2. El piyasasi çok kötü ya beni çok üzüyor. Resmen sıfırı gibi fiyatlara koyuyorlar.
Rexpa Ben otomatik beşiğini aldım telefon a bağlanan kullanmadık ama kurduk gerçekten çok iyi anne yanı olarak kullanancagız
Bebikk_10 Bebeğim 2 aylık çok sevmedi 10 15dk anca duruyor içinde. Kafasını toparlayamıyor henüz. Belki ilerde sever diye bekliyorum.
Bergamot miranmiran1306 sallanan her şeye karşıyım. Özellikle bebeğin sallanırken uyku moduna geçmesine %100 karşıyım 🌸