Ozgezfroglu Gebelikte vajina iç dudak şişmesi ve zaman zaman kaşıntı yaşayan var mı ? 33 haftadayim hormonlardan kaynaklı sanırım
miranmiran1306 Ozgezfroglu ay benimde öyle hatta duş aldığım zaman daha çok oluyor oturarak duş alıyorum elime geldi korktum bir ara
1prenses1prensannesi__ Ozgezfroglu benimde vardı enfeksiyon dan kaynaklandığını söyledi doktor hem kaşıntı hem ağrı oluyordu oturmakta yürümekte çok zorlanıyordum geçti şükür enfeksiyon hapları kullandım öyle geçmişti
Merve_kucuk Ozgezfroglu Bartolin kistimi acaba. Googleden bakın bir. Eğer öyleyse ilk hamileliğim de olmuştu.
Ozgezfroglu myangelson doktora gittim ama söylemedim aylardir gebelikte o kadar alıştım ki ne ilaç yazabiliyorlar zaten ne bisey
myangelson Ozgezfroglu mantar varsa fitil veriliyor o rahatlatiyor bana da dün verildi çok aşırı kaşıntı vardı umarım geçer
Aylaa123 Ozgezfroglu enfeksiyon yada mantar varsa ilaç kullanabiliyorsunuz söylemeniz gerekirdi önemli böyle şeyler
Bihterrr Ozgezfroglu tabiiki var özellikle hamilelikte ağırlık yüklendiği için oluyor bende baya oldu doğumdan sonra hemen geçti. Nioli yağı kullanıyorsan bana o da alerji yapmıştı yine şişmişti
1prenses1prensannesi__ Ozgezfroglu doktorun ilaç vermesi lazım çünkü enfeksiyon başlı başına risk bide ben böyle birşey denedim beyaz sirke peçete döküp kaç dk beklettim burda okumuştum öyle denedim
Hilalyrdkl Merve_kucuk sizde ki belirti neydi acaba bende ondan şüpheleniyorum . Yakında doktora gitmeyi düşünüyorum .sırf bundan .
Ozgezfroglu Merve_kucuk sizin bu dediğiniz vajina içinde girişte benim şişlik klitoriste var gibi agdadan dolayı sivilcede var gibi ,ve iç dudaklar sis ya mantar ya da ozel bolgede de varis oluyomus gebelikte ben ikisinden biri olduğunu düşünüyorum
Merve_kucuk Hilalyrdkl Ağrım felan olmadı. Otururken rahatsız ediyordu dokununca fark etmiştim(eşim askerdeydi,yanımda olsaydı birlikte olduğumuzda daha önceden anlardım). Doğumdan saniyeler önce doktor insülin iğnesi ile boşaltmıştı.
Hilalyrdkl Merve_kucuk tek çözüm o mu acaba bende tedavisinden korkuyorum açıkçası ve gidip alttan muayene olmakta cabası . Bende de tek taraf şiş alt kısma doğru hala şiş olarak görüyorum açıkçası artık rahatsız oldum iyice
Merve_kucuk Hilalyrdkl Bence kontrole gittiğiniz de söyleyin doktora. Bildiğim kadarıyla korkutan bir şey değil içinizi ferah tutun 🫶🏻
Hilalyrdkl Ozgezfroglu canım o mantar enfeksiyonu bu dediğimiz şişlikten farklı . Kremle kaşıntın şişliğin geçer . Bende de oluyor o arada .