rgsenyuz medarın kadın dogumcularını tanımıyorum ama bişey olduda yogun bakıma alındı bebeğiniz diyelim. Yoğun bakım doktoru müjgan keskin ile uzun süre çalıştım asla o bebek katilleriyle bir turulamaz asla gereksiz bebek yatırmaz kadın dogumcu gönderse bile cok kez bunda bişey yok diye anne yanına gönderdiğini bilirim gercekten vicdanlı bir anne ve doktordur. Bende hamileyim akademiyede müjgan hanım bakıyor sırf o var dıye medar yada akademiye gidecektim tercihim akademi oldu. Gözünüz arkada kalmasın. Sehir hastanesinde dogum yaptınız ve ypgun bakım ihtiyacı oldu diyelim ozaman sehir hastanesinde yer yoksa 112 nerede yer var derse oraya gidiyor bebegınız oyuzden bana sehır hastanesi daha riskli geliyor