2prensesannesii2 Evettt bugün kontrolden geldim 900 gram dedii normal mii ilk kızımda hiç hatırlamıyorum o yüzden sizlere sormak istedim anneler sizin bebisler nasıl🥰
Guzelanne56 2prensesannesii2 ya ben bebegımı ogrenemıyorum bebegım bacaklarımı karnına cekıyor karın cevresını olcemıyor doktor en son ölçtüğünde 21 haftalıktı 29 olucam 😂 Doğunca ogrenırım artık😁
aslaninannesi7 2prensesannesii2 bugün gittim kontrole. 25+5 haftalık olduk. 1 kilo 70 gram, 35 cm olmuş. İri bir bebek olacak dedi bir haftada önden gidiyormuş
Miniklerinannesiyim 2prensesannesii2 25+5te 900 gr gelmişti biziimki 30+5te de 1700 geldi yarın 32 haftalık olucaz
Nurgrdp 2prensesannesii2 merhabalar ben de tam 26 + 0 ken gittim 832 gr 🌸 kız bebek.Haftasıyla uyumlu dedi.Her bebeğin gelişimi farklı oluyor 🐣sağlıkla gelsinler inş… Tahminimle oğlumda normal ağırlığında doğmuştu kızımda öyle gözüküyor..Sağlıklı olsunlar da 🙏🏽
Gizemm_37 aslaninannesi7 bende 25 haftalık iken doktora gittiğimde 1 hafta önden gidiyor 1 kg dedi doktorum şeker yüklemesi yapıldı şeker çıktı bende şuanda 26 haftalık haftaya bir daha gidicem sizde de şeker çıktı mı acaba doktorunuz bu konu da bir şey dedi mi
2prensesannesii2 aslaninannesi7 Aaay maşallah canım sağlıkla gelsin zaten 30dan sonra en çok kilo alıyorlar diye de biliyorum ilkim 3 buçuk doğmuştu o civar doğsa yeter fazlasında gözüm yok yine normal doğum düşündüğüm için cesaret edemiyorum zaten 😁
aslaninannesi7 Gizemm_37 yok şeker testini de dün yaptırdım normal geldi sonuçlar bende ondan çok korktum acaba bebek şekerden mi kilo alıyor dedim doktor yok dedi bende babası da iri genetik ve beslenmeden kaynaklı dedi
aslaninannesi7 2prensesannesii2 bende normal doğum olsun isterim konuştum doktorumla 4 ü geçmediği sürece bir sıkıntı olmaz dedi bakalım sağlıkla gelsinler
Dcledcle 25+6 yız 1 kilo 10 gramız zaten normali de 900 gram 1 kilo arası olmalı gayet iyi sizinde 👼👼👼