User658383839 Kızlar bu testi yaptıran var mı ne anlama geliyor bilenler var mı? Benim sonucum 38.54 çıkmış.
User658383839 sena0104_ doktoruma bu kan sonucu ne için dediğim de bebeğin boynunda bir çıkıntılık var mı diye bakılmış. Ve yokmuş 38.54 olması güzelmiş sonucum
User658383839 sena0104_ düşük olması gerekiyormuş ve seninkiyle benim ki güzel bi sonuç 50 ve 100 üstü sıkıntılı diye duymuştum
Srpince Ben yeni yaptırdım sonuç 41.7 çıkmış kötü bir sonuç mu? Yatın doktora gidicem birşey olmazsa ama gece nasıl uyucam stres oldum. İnternete de bağırsak dışarıda olması gibi birşey gördüm biraz aydınlatabilir mısınız??