EdaCanAlp bende doğan beye takilipliyim memnunum kendisinden normal doğum istiyorum öyle görünüyor 37 ci hastadayız suan çatı muayenesinden sonra karar vericekmiş ama sezeryan da da çok başarılıymış tanıdık vesilesi ile gittik kendisine hastane küçük ama ilgili temiz güvenli ameliyethane başka yerde mi bilmiyorum ama zaten hastanenin asansör sıkıntısı var maalesef doğumhane de mesela ayrı asansör yok koridordan annen bebekler götürülüyor yukarı