Melikearz 3-4 gündür 2 cm açıklığım var kontrollere gittigimde açıklığımın hiç ilerlemediğini söylüyorlar 40+3 deyim evde sancılarım oluyor ama nst de çıkmıyor hiç başına gelen varmı neler yaptınız açılma ilerlemesi için