aysegull01 Arkadaşlar çatlatma iğnesi oldum 25 inde 13. Günü adetimin de 1. Günü o gün verilen kan doğru çıkar mı yoksa 14. 15. Gün mü vermek lazım
myangelson aysegull01 iğne gününü saymadan ertresi günden itibaren 14. Günü test günüdür. Ama burada 12. Günü yapıp pozitif görenler de gördüm. Ben 14. Gününü beklemiştim
RCLale aysegull01 ben testle takip etdim iğnenin 3 gununden. 8 ci gun negatife dondu tamamen. 11 ci gunde pozitife dondu.
Pnrdrsn İğnenin 14. Günü beta sifirlaniyor diye biliyorum. Yarını beklersen daha net olur. Çünkü düşük çıkarsa bu sefer aklın karışacak. Yükselecek mi acaba diyip duracaksın sonra☺️❤️
aysegull01 Pnrdrsn 8. Gün test yaptım aslında 2. Çizgi yoktu bugün yaptım belirgin di gerçi testlere de güvenmiyorum en güzeli kan testi ama kafam karıştı kan ne zaman versem diye 🙂
aysegull01 myangelson teşekkür ederim bekleyeyim bende adet günüm 13. Güne denk geliyo o yüzden kafam karıştı 🙂
myangelson aysegull01 iğne yapıldığında adet günü sayılmıyor iğnenin 14-17 gün sonrasinda adet geliyor. 18. Güne kadar adet olmazsan muayeneye gel demişti doktor bana
myangelson aysegull01 bana bu şekilde demişti doktor sizinki de zaten iğnenin test gününe yakın oldugu için öyle demiş olabilir