Mery6619
Anladım inşallah zamanından önce gelmez bekler vakti zamanını hayırlısı olsun , benim de cumartesi günü kontrolüm var sormak istiyorum artık doğum ne zaman olur diye 😅 bana normal olmaz veya sezeryan gibi hiç bi riskten bahsetmedi bu zamana kadar ama ben herşey normale uygunsa bile sezeryan istedim em baştan beri hep , ama ilk gebeliğim o yüzden biraz daha geç mi gün verir bilmiyorum inşallah 38 lerde olur diye kurmuştum kafamda hep tabi o zamana kadar normal ilerlerse inşallah