mucizemgelsin Geçen gün ağda yaptırmaya gittim, kuaför arkadaş, özel bölgeni yapmayalım kanama olabilir dedi ve yapmadı, yaptıranlar da varmış? İstenmeyen tüylerden nasıl kurtuluyosunuz? Tüy dökücü veya ağda zararlı mı? Jilet mi yapmak gerek?
Esum48 mucizemgelsin gebeligin basindan sonuna kadar agda yaptim kendim. Herhangi bir erken dogum riski vs yoksa bir sey olmaz dedi doktor
Balbebek012 mucizemgelsin hijyene dikkat ediyorum kaliteli düzgün bir kuaföre gidiyorum kuaförüm de dikkatli daha önce iki gebelikte de son haftamda bile ağda yaptırdım şimdi hamileyim geçen gün yine komple ağda yaptırdım sana tavsiyem kendi hijyeni ne dikkat etmek ve gittiğin yerin hijyeni ne çok dikkat et ağda yapılınca 1 buçuk ay idare ediyor beni tüylerim ince jilet kullanmıyorum
myangelson mucizemgelsin erken doğum riskiniz falan yoksa ağda yapılabiliyor hijyenine guvendiginiz bir yerse yapılır. Benim hep riskli olduğu için ağda yaptirmiyorum jilet ile alıyorum
Mlsaa99 Tuy dokucu yasak sakın kullanma , agda yaptirdim ben bir problem olmuyor ama devam edemedim jiletle yine yapabildigim kadar devam ediyorum
mucizemgelsin Enfal_06 Bilmiyorum, ben de yaptırmak istedim riske atma dedi . Ama herkes yaptırıyor bnce sorun yok aslında
Enfal_06 mucizemgelsin sizinle uğraşmamak için söylemiş olabilir benim kuaförüm temiz bi şekilde ve dikkatli yapıyordu hamile olduğumu bildiği için tüm gebe müşterilerime doğuma gidene kadar ağda yapıyorum dedi bi zararı yok tüy dökücü Krem zararlı
skulentizm Yaptırıyorum canım ilk zamanlar kendim yaptım şimdi göbek büyüdüğü için kendim yapamıyorum son bir kez daha yaptırıp o şekilde doğurmak istiyorum inşallah
skulentizm skulentizm ama şunu belirteyim daha hassas tabi tenim. İlk defa ağda sonrası kaşıntı ve ağrı hissettim iki güne yakın. Belki de kendimi çok kastım.
Foreverr Ben sürekli ağda yaptırdım ve hiç bir sorun olmadı ağdanın kanamayla ne ilgisi var çok saçmw geldi açıkcası bana
Semavat mucizemgelsin acaba vajina hassaslaştı ağdada çekiştiriyor diye mi kanama olur dedi? Bebekle çok ilgisi yoktur bence