Kızlar ben 7. Haftadayım. Belirtiler şöyle, anksiyatem zaten vardı hormonlarla birlikte biraz arttı diyebilirim. Hiçbir şeye halim yok bütün gün boş boş yatmak istiyorum ama eşim bunu anlamıyor sanirim , onunla ilgilenmediğimi düşünüp trip atıyor bazen :D ve çookkk midem bulanıyor ama ev işlerini mecbur yapıyorum yarım saat ayakta kalsam belim ağrıyor. Onun haricinde afedersniz. kabızlık var. O da çok can sıkıcı oluyor..
Bebeğim 1.5 cm olmuş haftaya göre uyumlu dedi doktor. Sizler nasılsınız nasıl geçiyor? ❤️❤️ hepinizin bebeği sağlıkla gelsin